Naujienos - Internetinio marketingo ir SEO paslaugos - Imėja
  • vaizdine_komunikacija

    Kodėl verta pradėti vaizdinę komunikaciją?

    Paskelbta 2014-10-17

    Kai pradedame kalbėti apie internetinį marketingą, pabrėžiame turinio svarbą. Dažnai turinys suprantamas kaip tekstas ir minimalus jo vaizdinis apipavidalinimas. Tačiau reiktų nepamiršti, kad vizualizacija palieka didesnį prekinio ženklo įspūdį ir tai padaro per trumpesnį laiko tarpą. Tyrimai rodo, jog vizualinę informaciją smegenys apdoroja net 60 000 kartų greičiau nei tekstinę. Šiame įraše pateikiame tris pasaulyje […]

    Skaityti toliau...
  • Kaip pradėti rašyti sėkmingą blogą?

    Paskelbta 2014-10-15

    Jau rašėme, kad blogas yra efektyvi internetinio marketingo dalis. Tačiau ne visi blogai sulaukia sėkmės, tad šiame įraše trumpai išdėstysime pagrindinius žingsnius, kurių dėka galima pasiekti gerų rezultatų. 1. Etapas: analizė Turinio analizė Blogo esmė – geras turinys. Todėl visų pirma, reikia atlikti turinio analizę ir išsamiai ištirti, kokie blogai jau egzistuoja jūsų nišoje. Iš […]

    Skaityti toliau...
  • atgyvenusios_seo_technikos

    Atgyvenusios Seo technikos, kurių reiktų vengti

    Paskelbta 2014-10-14

    SEO strategijos yra veiksmingos, tai galime pamatyti pradėję paiešką Google – nepaisant algoritmų pokyčių, paieškos sistemą vis dar valdo žmonės ir jų kurtas paieškos optimizavimas. Tačiau yra kelios plačiai paplitusios technikos, kurių reiktų iš dalies vengti arba atlikti jas nepriekaištingai. 1. Marketinginiai straipsniai Taip, mes irgi rašėme apie tai, kad reikia platinti savo blogo straipsnius […]

    Skaityti toliau...
  • Socialiniai tinklai

    2 efektyvūs būdai pagreitinti darbą socialiniuose tinkluose

    Paskelbta 2014-10-10

    Šiame įraše neatskleisime ypatingų paslapčių, kurios be pastangų padės jums vystyti sėkmingą komunikaciją socialiniuose tinkluose, tačiau parodysime kelis būdus, kaip ją suplanuoti ir suorganizuoti. Dažnai komunikacija socialiniuose tinkluose gali tapti našta, ypač jei yra daug svarbesnių ir degančių darbų. Bet visi mes pripažįstame, jog be socialinės medijos būtų sudėtinga pažinti savo vartotoją. Tad štai keli […]

    Skaityti toliau...
  • Kodėl kiekviena B2B įmonė turi turėti LinkedIn profilį?

    Paskelbta 2014-10-08

    Daug kas iš mūsų yra susikūręs LinkedIn profilį. Tai puiki platforma darbo paieškai bei profesinių kontaktų mezgimui. Nuo kitų socialinių tinklų šis išsiskiria profesionalumu, oficialesniu bendravimu nei, tarkim, Facebook’e, todėl tai gali tapti gera vieta B2B įmonių komunikacijai vykdyti. Šiame įraše aptarsime LinkedIn’o privalumus ir kaip juos išnaudoti savo paslaugų pateikimui galimiems klientams. 1. Profilis. […]

    Skaityti toliau...
  • Kaip išvengti internetinio marketingo klaidų

    Paskelbta 2014-10-06

    Taigi, šiame įraše su jumis pasidalinsime keliais patarimais, kaip išvengti internetinio marketingo klaidų. Kadangi jų yra labai daug, mes išrinkome tokias, kurias galite tuoj pat ištaisyti. Tad prieš klausdami, kodėl strategija nepavyksta, atsakykite sau į kelis klausimus: 1. Ar stebite konkurentus? Konkurentų elgsenos stebėjimas yra viena pagrindinių tobulėjimo priežasčių. Stebėdami konkurentus pasimokysite iš jų klaidų, […]

    Skaityti toliau...
  • komunikacijs_google_plus

    Ar Google Plus profilis yra naudingas jūsų įmonei? (II dalis)

    Paskelbta 2014-10-03

    Pirmoje dalyje jau papasakojom, kaip pradėti komunikaciją Google Plus socialinėje erdvėje. Šiandien tęsiame sąrašą siūlymų, ką reikia daryti, kad paskyra taptų naudinga verslui. 7. Įrašuose paminėkite žmones iš savo ratų. Kai jūs paminit žmogų savo įrašuose, Google Plus jam nusiunčia pranešimą. Pridėdami „+” ženklą jūs gausite kontaktų meniu, išsirinksite norimus asmenis ir tuomet jie tikrai […]

    Skaityti toliau...
  • Kaip įrodyti klientui, kad SEO rezultatų teks palaukti

    Paskelbta 2014-10-01

    Šis įrašas skirtas tiems, kas nuolat ir sunkiai dirba siekdami geriausių rezultatų SEO srityje. Vienas iš sudėtingiausių darbų – įrodyti klientui, kad pokyčiai matomi ne iš karto. Be abejo, to girdėti niekas nenori, ypač investavus nemenką sumą pinigų. Taip, SEO yra investicija, dėl to jūsų pareiga ne tik gerai atlikti užduotis, bet ir pateikti išsamias […]

    Skaityti toliau...
  • Konfliktai socialiniuose tinkluose

    Kaip spręsti konfliktus socialiniuose tinkluose

    Paskelbta 2014-09-29

    Socialiniai tinklai – puiki vieta įmonės reklamai ir jos įvaizdžio kūrimui. Tačiau kartais atsiranda žmonių, kurie yra nepatenkinti jūsų siūlomu produktu, paslauga ar jos pateikimu. Tokiu atveju jie komentuoja jūsų įmonės įrašus, kelia problemas į viešumą, rašo ant jūsų „sienos“. Neigiami atsiliepimai gali pakenkti įvaizdžiui ir suteikti klaidingą informaciją apie jūsų įmonę. Kaip spręsti tokius […]

    Skaityti toliau...
  • Ar Google Plus profilis yra naudingas jūsų įmonei? (I dalis)

    Paskelbta 2014-09-24

    Populiariausiu socialiniu tinklu Lietuvoje vis dar išlieka Facebook, tačiau reikia nepamiršti, kad egzistuoja ir kitos jūsų įmonei naudingos socialinės platformos. Šiame įraše aptarsime Google Plus komunikacijos ypatumus. Pastaruoju metu Google Plus išplėtojo savo paieškos sistemą, todėl tai yra dar viena puiki priežastis jungtis prie šio socialinio tinklo ir išnaudoti visas SEO galimybes. 1. Susikurkite ne […]

    Skaityti toliau...
Check Our FeedVisit Us On FacebookVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin