Kodėl verta pradėti vaizdinę komunikaciją? - Internetinio marketingo ir SEO paslaugos - Imėja
  • Kodėl verta pradėti vaizdinę komunikaciją?

    Paskelbta 2014-10-17

    vaizdine_komunikacija

    Kai pradedame kalbėti apie internetinį marketingą, pabrėžiame turinio svarbą. Dažnai turinys suprantamas kaip tekstas ir minimalus jo vaizdinis apipavidalinimas. Tačiau reiktų nepamiršti, kad vizualizacija palieka didesnį prekinio ženklo įspūdį ir tai padaro per trumpesnį laiko tarpą. Tyrimai rodo, jog vizualinę informaciją smegenys apdoroja net 60 000 kartų greičiau nei tekstinę.

    Šiame įraše pateikiame tris pasaulyje gerai žinomus prekinius ženklus, kurie puikiai išnaudoja vizualinę komunikaciją įvairiuose socialiniuose tinkluose.

    1. Volkswagen Facebook’e

    Volkswagen naudoja Facebooką kuriant vaizdinį istorinį metraštį. Tokiu būdu puslapio sekėjai iš arčiau susipažįsta su gamyklos evoliucija nuo pat pradžių 1938 metais. Kai skaitytojai turi galimybę atsekti visus įmonės svarbiausius įvykius, jie patys jaučiasi tarsi istorijos dalimi. Toks požiūris į prekinio ženklo marketingą yra ne tik efektyvus, bet ir įdomus bei edukacinis. Tokio tipo profilis patraukią ne tik mašinų mylėtojų akį, bet ir tų, kurie domisi istorija ir priima tai kaip iliustratyvią pamoką.

    Pažiūrėti galite čia: facebook.com/volkswagen.

    Kaip pritaikyti tokią taktiką jūsų įmonei?

    Bet kuri įmonė taip gali patobulinti savo profilį. Naudokite nuotraukas iš įmonės atidarymo, pirmų vizitų pas klientus, taip pat ir ypatingų progų bei švenčių. Taip užfiksuokite ir pasidalinkite nuotraukomis, kurios atspindi jūsų kolektyvo darbą, pokštus – tokiu būdu priartėsite prie savo klientų ir skaitytojų.

    2. Nike Instagram

    Ankstyvas Nike prisijungimas prie Instagram socialinės erdvės rodo jų puikų suvokimą, ko reikia tikslinei auditorijai. Strateginis nuotraukų su motyvuojančiomis žinutėmis viešinimas yra į klientą orientuotos komunikacijos tęsinys. Paveikslėliai su žymomis (hashtag) įkvepia paprastą žmogų laikytis jų pagrindinio principo „Just Do It“.

    Pažiūrėti galite čia: Instagram.com/nike.

    Kaip pritaikyti tokią taktiką jūsų įmonei?

    Kurkite turinį, kuris yra nukreiptas į jūsų auditorijos kasdienybę, įkvėpkite juos motyvuojančiomis nuotraukomis ir nepamirškite žymų (hashtags). Taip pat įtraukite savo Instagram sekėjus ir pasidalinkite jų motyvuojančiu turiniu, kuriame jūsų produktas padeda pasiekti užsibrėžtų tikslų.

    3. Etsy Pinterest

    Šis internetinė parduotuvė vienija visus besidominčius mada, namų interjeru, rankdarbiais, dizainerius ir kitus kūrybingus žmones. Todėl Pinterest yra puiki niša išplėtoti ne tik savo puslapio turinį, bet ir pasidalinti idėjomis. Etsy turi 91 „lentą“, kurioje talpina papuošalus, namų interjero idėjas, drabužius. Visos jos yra spalvingos, įdomios, įkvepiančios susikurti kažką gražaus sau ir savo namams.

    Pažiūrėti galite čia: pinterest.com/search/pins/etsy.

    Kaip pritaikyti tokią taktiką jūsų įmonei?

    Jei norite dar labiau priartėti prie savo auditorijos, Pinterest’e sukurkite skirtingas „lentas“ ir talpinkite vizualinį turinį, atskleidžiantį, koks stilius, vertybės ir idėjos vienija jūsų įmonę. Profilio sekėjai lengvai susitapatins su siūlomu turiniu, o ir jūs turėsite pakankamai informacijos, kas domina tikslinę auditoriją.

    Šie trys išsiskiriantys pavyzdžiai rodo, jog vaizdinė komunikacija gali atnešti gerų rezultatų jūsų prekiniam ženklui. Tačiau nepamirškite, kad ji turi būti planuota, o strategija ir skleidžiamos žinutės turi būti aiškios.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Check Our FeedVisit Us On FacebookVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin