Kodėl kiekviena B2B įmonė turi turėti LinkedIn profilį? - Internetinio marketingo ir SEO paslaugos - Imėja
  • Kodėl kiekviena B2B įmonė turi turėti LinkedIn profilį?

    Paskelbta 2014-10-08

    Komunikacija Linkedin

    Daug kas iš mūsų yra susikūręs LinkedIn profilį. Tai puiki platforma darbo paieškai bei profesinių kontaktų mezgimui. Nuo kitų socialinių tinklų šis išsiskiria profesionalumu, oficialesniu bendravimu nei, tarkim, Facebook’e, todėl tai gali tapti gera vieta B2B įmonių komunikacijai vykdyti. Šiame įraše aptarsime LinkedIn’o privalumus ir kaip juos išnaudoti savo paslaugų pateikimui galimiems klientams.

    1. Profilis. Jei jūsų darbuotojai įsirašys įmonės pavadinimą savo profilyje, įmonės puslapis susikurs automatiškai pagal internete egzistuojančią informaciją, tad tai yra šiokia tokia paskata pradėti veiklą. Nieko nelaukę susitvarkykite jį taip, kaip norite ir tinkamai išnaudokite įmonės paslaugų aprašymą.

    2. Rekomendacijos. Darbuotojai, esami ar buvę klientai gali parašyti atsiliepimus apie jūsų įmonę. Geros rekomendacijos padės išsiskirti iš konkurentų.

    3. Sekite žmones. Sekite kuo daugiau žmonių, kurie yra svarbūs jūsų verslo nišai. Sekdami juos savo sraute matysite jų talpinamus įrašus, galėsite komentuoti, išreikšti savo ekspertinę nuomonę. Dar geriau komentuoti naudojant savo blogo įrašo nuorodą. Be abejo, nuoroda ir įrašas turi būti relevantiški išvystytai temai. Tą patį darykite ir su įmonėmis. Sekite tas įmones, leidinius ar renginius, kurie gali atnešti naudos jūsų profesinėms žinioms bei tas, kurios galėtų susidomėti jūsų paslaugomis.

    4. Grupės. Grupės socialiniuose tinkuose yra ne naujiena, nes tai yra geras būdas dalintis tam tikrų sričių informacija. LinkedIn’as yra ne išimtis, čia irgi yra grupių, bet jos yra profesionalesnės. Žmonės šiose grupėse yra linkę dalintis tik svarbia ir su verslo sritimi susijusia informacija. Tad prisijungę prie grupės išvengsite nereikalingų pranešimų, ko nepavyksta išvengti kituose socialiniuose tinkluose. Prisijunkite prie grupių, užveskite diskusijas pasinaudodami savo blogo įrašu ar kitais internete rastais įdomiais straipsniais. Taip pat sukurkite grupę, pakvieskite prisijungti savo kontaktus ar kitus tos srities žmones. Nepamirškite, jei esate rašę įrašą ta tema, kuria diskutuojama, komentare nukreipkite į savo blogą. Tokiu būdu populiarinsite savo įmonę paprastu bei korektišku būdu. Tačiau nepamirškite, kad prie grupių jungtis gali tik žmogus, įmonės profilis to padaryti negali. Tad paskirkite atsakingą žmogų, kuris atstovaus jūsų įmonę dalyvaudamas grupinėse diskusijose.

    5. Nėra netikrų profilių. Kaip ir minėjome, LinkedIn’as yra profesionalių kontaktų platforma, tad profiliai čia yra tikri, diskusijos susijusios tik su ta sritimi, kurios tema yra rašoma.

    6. Dalinkitės. Nepamirškite, kad dalintis savo blogo įrašais galite ne tik grupėse ar komentaruose, bet ir savo sraute. Būtinai sinchronizuokite naudojamą turinio valdymo sistemą su socialiniais tinklais ir automatiškai dalinkitės blogo įrašais. Dalintis galite ir kitais įdomiais įrašais, svarbu, kad išreikštumėte poziciją apie parašytą tekstą. Be to, nepamirškite, kad dalis žmonių šioje platformoje ieško darbo, tad jei turite darbo pasiūlymų – būtinai juos paskelbkite ir LinkedIn’e.

    7. Google rezultatai. Ar pastebėjote, kad ieškant įmonės ar žmogaus LinkedIn’o nuroda būna viena iš pirmųjų Google paieškos sistemoje? Taip yra, nes Google myli LinkedIn’ą ir tai padės sukurti organinį srautą.

    Štai keli patarimai, kaip pradėti B2B komunikaciją LinkedIne ir kodėl ji jums naudinga. Tai yra pagrindiniai žingsniai įmonės populiarinimo linkme, tad siekiant jį sustiprinti naudokite ne tik įmonės profilį, bet ir savo. Svarbiausia prisiminti, jog turi būti viešinamas tik kokybiškas turinys, o labiausiai reiktų vengti spamo tiek savo sraute, tiek įmonės sraute, tiek ir grupėse.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Check Our FeedVisit Us On FacebookVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin