Kaip spręsti konfliktus socialiniuose tinkluose - Internetinio marketingo ir SEO paslaugos - Imėja
  • Kaip spręsti konfliktus socialiniuose tinkluose

    Paskelbta 2014-09-29

    Konfliktai socialiniuose tinkluose
    Socialiniai tinklai – puiki vieta įmonės reklamai ir jos įvaizdžio kūrimui. Tačiau kartais atsiranda
    žmonių, kurie yra nepatenkinti jūsų siūlomu produktu, paslauga ar jos pateikimu. Tokiu atveju jie
    komentuoja jūsų įmonės įrašus, kelia problemas į viešumą, rašo ant jūsų „sienos“. Neigiami
    atsiliepimai gali pakenkti įvaizdžiui ir suteikti klaidingą informaciją apie jūsų įmonę. Kaip spręsti
    tokius nesusipratimus viešojoje erdvėje?

    Pamačius piktą komentarą norisi iš karto atsakyti tuo pačiu, ištrinti jį ar ironizuoti, tačiau to reiktų
    vengti. Tai tik dar labiau suerzins komentatorius, tad siūlome iš pradžių imtis šių veiksmų:

    Siekite suprasti. Iš pradžių nustatykite, ar komentaras yra reikšmingas. Jei tai jūsų kliento ar
    varotojo išsakyta nuomonė, atsakyti privalote.

    Veikite greitai, bet ne per greitai. Svarbu suvokti, kad kiekvieną kritiką, jei ji pagrįsta, reikia
    apsvarstyti. Jei atsakyti iš karto, neapgalvotai ir staigia – sudarysite įspūdį, kad išsakyta nuomonė
    jums nėra svarbi. Jei išvis neatsakysite – atrodys, kad jūs nesate pasiruošęs apginti savo įmonę.

    Susisiekite tiesiogiai. Jei turite žmogaus, kuris išreiškė kritika jūsų socialiniame tinklalapyje,
    kontaktus – susisiekite. Puikus situacijos išsprendimas yra gyvas kontaktas su žmogumi:
    išsiaiškinsite kilusią problemą, o viešojoj erdvėj nesimatys jūsų „purvinų skalbinių“.

    Jei susisiekti tiesiogiai nepavyksta, siūlome atsižvelgti į šiuos patarimus:
    1. Išreikškite susirūpinimą. Kartais žmonės nori būti tiesiog išgirsti. Didelė dalis dažnai
    pasikarščiuoja ir neapgalvoja savo veiksmų, tačiau jūs privalote apgalvoti savo veiksmus,
    net jei ir esate teisūs. Atsakyti galite, pavyzdžiui, taip: „Dėkui už Jūsų komentarą. Mes
    apgailestaujame, kad Jums teko susidurti su nepatogumais, stengsimės daryti viską, kad tik
    galėtumėm padėti.“
    2. Prisiimkite atsakomybę. Jei net ir nesate kalti dėl iškilusios situacijos, prisiimkite
    atsakomybę ir pasiūlykite ją išspręsti. Nurodykite atsakingo už vartotojus darbuotojo kontaktus ir pasiūlykite susisiekti. O jūs, savo ruožtu, suteikite visą galimą informaciją, kuri padės pašalinti nesusipratimus. Galite nurodyti ir savo svetainės adresą, jei ten yra aprašyta panaši situacija.
    3. Kuo daugiau komunikuokite. Jei pavyko išspręsti problemą, paprašykite, kad pasipiktinęs komentatorius po savo įrašu ar komentaru ant jūsų „sienos“ parašytų situacijos atnaujinimą,
    t. y., kad nesklandumas ištaisytas.

    Be abejo, nuolat atsiranda nepagrįstų, iracionalių ir neapgalvotų komentarų. Jei esate visiškai
    teisūs, problemos negalite išspręsti, nes tai susiję tik su vartotoju ir netinkamu jo elgesiu, išlikite
    ramūs ir mandagūs, pateikite kuo daugiau informacijos, kad kiti skaitytojai nebūtų suklaidinti.
    Naudokite tinkamą žodyną, neįžeiskite, nenusileiskite iki purvo pilstymo. Jei jus įžeidinėja, meta
    nepagrįstus kaltinimus, visuomet galite pateikti pareiškimą socialinio tinklo administracijai už
    netinkamą elgesį.

    Tinkamas atsakas į nepatenkintų vartotojų komentarus yra labai svarbus įmonės žingsnis. Jei
    nepasitikite galimu atsakymu, pasikonsultuokite su kiek įmanoma daugiau kolegų ar panašias
    patirtis turinčių įmonių. Be to, svarbu atminti, kad klientui ar vartotojui nėra svarbūs asmeniniai pasiteisinimai (niekam neįdomu, kad barmenui ar padavėjai buvo „ne jo“ diena ar kad buvo labai šalta/karšta ir prekės nepavyko pristatyti), jis nori tos prekės ar paslaugos be išimčių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Check Our FeedVisit Us On FacebookVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin