Kaip išvengti internetinio marketingo klaidų - Internetinio marketingo ir SEO paslaugos - Imėja
  • Kaip išvengti internetinio marketingo klaidų

    Paskelbta 2014-10-06

    internetinis_marketingas_klaidos

    Taigi, šiame įraše su jumis pasidalinsime keliais patarimais, kaip išvengti internetinio marketingo klaidų. Kadangi jų yra labai daug, mes išrinkome tokias, kurias galite tuoj pat ištaisyti. Tad prieš klausdami, kodėl strategija nepavyksta, atsakykite sau į kelis klausimus:

    1. Ar stebite konkurentus?
    Konkurentų elgsenos stebėjimas yra viena pagrindinių tobulėjimo priežasčių. Stebėdami konkurentus pasimokysite iš jų klaidų, versite save pasitempti ir išsiskirti. Atminkite, konkurentų stebėjimas nėra prilyginamas jų veiksmų plagijavimui.

    2. Ar jūsų el. pašto adrese yra domeno pavadinimas?

    Susikurdami naują domeną, gaunate nemokamų 10 el. pašto adresų, todėl nėra pasiteisinimo, jei vis dar naudojate Gmail, Yahoo ar Hotmail bendraudami su klientais. Domeno pavadinimas jūsų adrese suteiks daugiau pasitikėjimo įmone.

    3. Ar jūsų domenas užregistruotas mažiausiai 3 metas?
    Domenus, užregistruotus metams ar trumpesniam laiko periodui, Google dažnai palaiko kaip neautoritetingus.

    4. Ar turite savo blogą?

    Jau esame minėję savo įrašuose blogo privalumus, tačiau dar kartą primenamo, jog jūsų tinklaraštis padidins puslapio „svorį“, jis bus greičiau randamas internete ir tai puikus būdas pritraukti vartotojus.

    5. Ar turite įmonės socialinių tinklų profilius?

    Didelė klaida yra manyti, jog socialiniai puslapiai neatneša jokios naudos. Facebook, Google Pus ar LinkedIn yra puikios nišos naujiems klientams pritraukti ir populiarinti savo prekę ar paslaugą.

    6. Ar vengiate rašyti į kitus puslapius?
    Kai kurie populiarūs internetiniai puslapiai (delfi.lt, lrytas.lt, 15min.lt) turi skaitytojų skiltis ir nuolat siekia turinio atnaujinimo. Tad jei manote, kad jūsų įrašas yra tinkamas šiems puslapiams, nusiųskite ir patalpinimo atveju išaugs jūsų puslapio lankomumas.

    7. Ar paliekate komentarus kituose bloguose bei socialinių tinklų grupėse?
    Jums gali pasirodyti, kad komentavimas yra tik laiko švaistymas. Bet jei jūs siekiate žinomumo, eikite ir komentuokite Facebook ar Google Plus grupėse, forumuose, kituose bloguose. Išreikškite savo ekspertinę nuomonę ir palikite savo blogo nuorodą, taip daugiau žmonių sužinos, kad jūsų įmonėje dirba specialistai ir pradės sekti jūsų blogą tiesiogiai. Tik atminkite, jog komentavimas nėra tik komentaro su nuoroda palikimas atsitiktiniuose bloguose. Komentarai turi būti susiję su vystoma tema, jie turi būti apgalvoti, išsamūs ir sudaryti gerą įspūdį.

    Internetinio marketingo strategijose visuomet padaroma daug klaidų, tačiau šios yra pagrindinės ir jų reiktų vengti. Jei nors į vieną klausimą atsakėte „ne“, žinokite, jog kita užduotis, kurią turite įgyvendinti, ištaisyti šią klaidą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Check Our FeedVisit Us On FacebookVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin