Kaip įrodyti klientui, kad SEO rezultatų teks palaukti - Internetinio marketingo ir SEO paslaugos - Imėja
  • Kaip įrodyti klientui, kad SEO rezultatų teks palaukti

    Paskelbta 2014-10-01

    SEO rezultatai
    Šis įrašas skirtas tiems, kas nuolat ir sunkiai dirba siekdami geriausių rezultatų SEO srityje. Vienas iš sudėtingiausių darbų – įrodyti klientui, kad pokyčiai matomi ne iš karto. Be abejo, to girdėti niekas nenori, ypač investavus nemenką sumą pinigų. Taip, SEO yra investicija, dėl to jūsų pareiga ne tik gerai atlikti užduotis, bet ir pateikti išsamias darbo analizes.

    1. Puslapio reitingas ir raktinių žodžių junginių atnaujinimas
    Visų pirma, reikia klientui aprodyti, kaip kylo jo puslapio pozicija paieškos sistemose. Tarkim, jei jų puslapį rodė 20tą, o dabar 10tą – tai yra rezultatas. Dažniausiai šis rezultatas neparodo didesnio lankytojų skaičiaus, bet užtikrina, kad puslapis tampa labiau matomas.

    Kitas veiksnys, rodantis tobulėjimą, lankytojų srauto išaugimas raktažodžių pagalba. Naudodamiesi Google Analytics galite matyti, kokie raktinių žodžių junginiai atvedė didesnį srautą į klientų puslapį. Būtinai parodykite, kokia puslapio situacija buvo prieš pradedant SEO strategiją. Akivaizdus skirtumas statistikoje įtikins klientą, kad jūsų darbas nėra veltui.

    2. Leiskite klientui stebėti jūsų darbą
    Dažnai klientai per pirmą mėnesį tikisi didelio srauto, didesnių pardavimų ir didesnio žinomumo internetinėje erdvėje. Tad neretai sulaukiate skambučių su pasiteiravimais, kaip sekasi įgyvendinti SEO planus. Norint išvengti šių skambučių pasinaudokite įvairiomis programomis, tokiomis kaip BaseCamp. Suteikę galimybę klientui prisijungti ir stebėti, kokie darbai yra padaryti, sutaupysite savo ir jo laiką besiaiškinant, kokiu būdu viskas vyksta.

    3. Ataskaitos ir dėmesys
    Kartais viskas, ko reikia, yra tiesiog skambutis ar laiškas su pareiškimu, kad vyksta progresas ir pasiekiama vis geresnių rezultatų. Susiekite su klientu prieš jam susisiekiant su jumis. Tai rodo, kad klientas yra jums svarbus, kad nuolat galvojate apie strategijos vystymą ir, be abejo, savo aktyvumą. Tai gali būti paprasčiausias laiškas: „Laba diena, mes papildėme jūsų blogą, patobulinome raktinius žodžius ir dabar dirbame ties puslapio pozicija, daugiau informacijos atsiųsime mėnesinėje ataskaitoje.“ Tokia trumpa žinutė praskaidrins tiek jo, tiek jūsų darbo dieną ir įneš pozityvumo bei aiškumo į visą procesą.

    4. Pateikite kuo įvairesnius duomenis
    Ko labiausiai klientas iš jūsų tikisi – lankytojų srauto ir aukštų pozicijų paieškos sistemose. Bet jei po trumpo laikotarpio jūs dar negalite parodyti, kaip smarkiai pasikeitė šie rodikliai, parodykite kitus. Tokius kaip Facebook’o puslapio populiarėjimas (like’ai, komentarai, turinio pasidalinimas), puslapio sekėjus ir panašius rodiklius. Svarbu, kad parodytumėt ne tik dabartinę statistiką, bet ir situaciją, kuri buvo prieš pradedant vykdyti darbus.

    5. Pasitelkite patikimais šaltiniais
    Jeigu aukščiau išvardinti punktai nepadeda įtikint kliento, jog progresas jau vyksta, o pardavimai ar lankytojų skaičius dar nėra akivaizdžiai neišaugo, pasitelkite patikimus šaltinius. Atlikti tyrimai ir kita internete skelbiama informacija nuolat rodo, jog rezultatai pasiekiami tikrai ne per vieną naktį. Parodykit, jog ir jūsų konkurentai įdeda daug darbo, atlieka masę veiksmų per daugiau nei metus, kad pasiektų tokią poziciją, kurioje jie yra.

    Taigi, pradėdami internetinio marketingo verslą ir specializuodamiesi SEO srityje pasiruoškite ne tik sunkiam darbui, siekiant gerų rezultatų, bet ir nuolatiniam bendravimui su klientams rodant jiems, kad jūsų pastangos nėra veltui. Išvardinti punktai padės orientuotis, kaip palaikyti tinkamą komunikaciją ir neprarasti klientų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Check Our FeedVisit Us On FacebookVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin