Ar Google Plus profilis yra naudingas jūsų įmonei? (I dalis) - Internetinio marketingo ir SEO paslaugos - Imėja
  • Ar Google Plus profilis yra naudingas jūsų įmonei? (I dalis)

    Paskelbta 2014-09-24

    Google+ komunikacija
    Populiariausiu socialiniu tinklu Lietuvoje vis dar išlieka Facebook, tačiau reikia nepamiršti, kad egzistuoja ir kitos jūsų įmonei naudingos socialinės platformos. Šiame įraše aptarsime Google Plus komunikacijos ypatumus. Pastaruoju metu Google Plus išplėtojo savo paieškos sistemą, todėl tai yra dar viena puiki priežastis jungtis prie šio socialinio tinklo ir išnaudoti visas SEO galimybes.

    1. Susikurkite ne tik įmonės, bet ir savo profilį
    Įmonės profilio sukūrimas ir didelis sekėjų skaičius dar nėra viskas – nepamirškite naudotis ir savo asmeniniu profiliu. Geriausių rezultatų pasieksite naudodamiesi abiem puslapiais. Dalindamiesi naudingu turiniu ne tik įmonės profilyje, bet ir savo, sukursiste didesnį ratą žmonių, kurie matys įmonės veiklą ir susidomės jūsų paslaugomis.

    2. Google Plus profilis – mikro blogas

    Google Plus turi funkciją, kuria galima paieškoje surasti ne tik įmones, žmones, bet ir įrašus. Todėl stenkitės vystyti aktyvią Google Plus profilio veiklą: ne tik komentuokite kitų įrašus, bet ir nuolat įkelkite originalų turinį, naudingą tiek vizualiai, tiek informatyviai. Jei turite savo blogą, sinchronizuokite turinio valdymo sistemą automatiškai kelti parašytą įrašą į Goole Plus. Įmonės profilyje dalinkitės informacija, susijusia su jūsų verslo šaka. Tačiau asmeniniame puslapyje galite nuklysti ir į asmeninių interesų zoną.

    3. Sekite naudingas įmones ar jų atstovus

    Skirtingai nei kiti socialiniai tinklai – Google Plus nėra toks apkrautas netikromis anketomis, todėl būsite užtikrintas, kad į savo ratą prisidėjote reikiamą žmogų, o ne jo antrininką. Jei dalinsitės kokybišku ir įdomiu turiniu, jūsų profilis bus profesionaliai aprašytas, didelė tikimybė, jog jūsų sekami žmonės pradės sekti ir jus. Turėkite omenyje, kad prisidėti į ratus įdomius ir naudingus žmones turite iš asmeninės anketo. Dalindamiesi įmonės turiniu savame profilyje sukursite netiesioginės reklamos galimybę.

    4. Įsitraukite į aktyvų bendravimą
    Be reguliaraus įrašų, paveikslėlių ar kitos informacijos dalinimosi, nepamirškite bendrauti su sekėjais. Įmonės profilis apsiriboja bendravimu su tais, kurie dalinasi įrašais ant jūsų sienos, komentuoja ar rašo asmenines žinutes.
    Interaktyviam bendravimui naudokitės asmeniniu profiliu. Išanalizuokite jums naudingų žmonių profilius, išreikškite apgalvotą nuomonę po jų įrašais, dalyvaukite diskusijose ar grupėse.

    5. Ieškokite tendencingų temų
    Pasinaudodami „explore“ įrankiu ir hashtagais galite surasti šiuo metu jūsų auditorijos tarpe tendencingas temas. Dažniausiai pamatysite daug įvairaus turinio, kuris nėra nei originalus, nei labai naudingas. Tačiau nepamirškite, kad įmonės profilyje turite skelbti tik su jūsų verslo niša susijusius įrašus, kurie turi būti dar ir tendencingi. Ne tokius susijusius su niša įrašus skelbkite savo asmeniniame profilyje.

    6. Suraskite tinkamiausia laiką įrašamas
    Nebijokite eksperimentuoti – keiskite įrašų dalinimosi laiką ir stebėkite, kada jis yra efektyviausias. Tai priklauso nuo verslo nišos, jūsų tikslinės auditorijos amžiaus, užsiėmimų. Turinio kokybė turi nuolat išlikti, tačiau tinkamu metu pasidalintas įrašą gali pamatyti daugiau žmonių.

    Taigi, tai yra pirmoji Google Plus komunikacijos dalis. Kitame įraše aptarsime dar šešis efektyvius įmonės profilio populiarinimo būdus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Check Our FeedVisit Us On FacebookVisit Us On Google PlusVisit Us On Linkedin